Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2021 19:54 - Гара
Автор: viadolorosa Категория: Поезия   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.01.2021 21:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм малката гара

През, която всеки ден ти набързо минаваше

една боза от шест на екс да изпиеш.

Таблото с разписания да посъзерцаваш

Някое интересно пътуване да откриеш..

 

Аз съм малката гара,

На която денят ти небрежно започваше.

Тук премисляше твоя план с намерения.

Добрите дела поставяше вдясно.

А вляво - планираните прегрешения.

 

Аз съм малката гара

с красиви, витражни стъкла на прозорците

Синьо-зелени на цвят и блестящи.

През тях повечето минувачи нищо не виждаха!

Нали знаеш, че красотата е само за зрящите.

 

 Ти понякога се застояваше тука

И забравяше плана с намерения.

Бе чудесно, че хич не ти пука,

за моите влакове,

които се движеха със закъснения.

 

Но изведнъж нещо се случи

Изчезна и .. вече те няма!

Разпитвах минувачите да науча
къде си.

И дали пак ще бъдем двамата.


Времето мина като забързана влакова композиция
Отми безразлично моите въпросителни знаци
Животът променлив е по дефиниция.
И предлага всякакви комбинации.


Ето, сега  вече съм старата гара,

която напразно и тъжно те чака,

отново оттука да минеш, да се отбиеш,

да погледнеш с любов на мойте прозорци в стъклата

праха от раздялата да изтриеш.

viadolorosa




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: viadolorosa
Категория: Други
Прочетен: 150263
Постинги: 80
Коментари: 122
Гласове: 980
Спечели и ти от своя блог!