Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2019 14:46 - Стадион Васил Левски, 1993-та, България-Италия 2:0
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 630 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 14.04.2020 16:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тогава за последен път кракът ми стъпи на стадион. Ето защо.

Тогава ни изглеждаше нормално да бием един бивш световен шампион, пълен със звезди, и Баджо между тях. Имахме по-големи звезди, изгрели от клубните ни школи, и купени скъпо от богати чужди клубове.

Стоичков, Лечков, Костадинов и още десетина...

Все пак, след като поведохме, пощуряхме.

И като стихна първият взрив от ревове, от сектора откъм Драган Цанков се разнесе хор:

ЧЕР-ВЕ-НИ  БОК-ЛУ-ЦИ, чер-ве-ни бок-лу-ци, чер-ве-ни БОК-ЛУ-ЦИ... Докато им омръзна. Ние се споглеждаме - какво става?...

Оттогава не ми се стъпва на стадион... После взеха да стават и по-големи простотии, станаха и наранявания с бомбички, и стадионът остана за хора с по-дебели нерви...

Преди 10-ти беснееха от злоба само част от геренците. След 10-ти бесът им нарасна, и го усвоиха и други отбори...

Дали ще доживея да отида ПАК ЧОВЕШКИ на мач?



Гласувай:
5



1. leonleonovpom2 - Причината е комплексна, Красимире!
18.10.2019 15:11
Стадионът е удобно място за избиване именно на комплекси! Както и площадът
Това да наречеш човек боклук, говори за голяма деформация Бог не го е създал боклук, как така някой ще го нарича боклук?
Чиста проба избиване на комплекс за малоценност е! Наричайки някого така- министър, директор, професор, носителят на този комплекс придобива чувство за значимост и даже се поставя над оплювания!? И в резултат - почва да употребява израза безогледно! И безотговорно!
цитирай
2. krumbelosvet - Драги Леонов, причината е КОНКРЕТНА.
18.10.2019 15:30
СИНИТЕ МИТИНГИ са причината, и БЕСЪТ, посеян на тия митинги. Подскачащи от... от ум ли?
Сигурно помниш, че мачовете бяха ЗА КЕФ, за РИЦАРСТВО И красота, ако щеш. Но част от геренците пренесоха през целия соц ФАШИСТКИЯ си Б Я С. И той зарази и другите след 10-ти. Ходех сам на мач още от дете, и стадионите бяха място за БУЙНА РАДОСТ, а не за бяс.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Красимире и двамата сме прави!...
18.10.2019 18:37
Красимире и двамата сме прави!
Скачането специално е възможност за изява и за привличане на вниманието към тях на хора в сянка дотогава, комплексирани!

И аз ходех от дете на мачове Но в Пловдив при сблъскване, затина човек И ме пускаха само със сигурен придружител А и тогава имаше изцепки Беще опасно на излизане, особено на входа паднеш ли, газят те!
Съдията на всеослужание беше педераст, благослявяха мака му и рода му Футболистите от гостуващия отбор- също!

Спомням си на един мач на Локо, придружителят ми-беше футболист, се обърна към съседите Каза им ,че съм дете, може , ако Локо вкара гол, да се зарадвам Да не ми обръщат внимание, дете съм все пак още И наистина, Котков вкара гол, изразих бурна радост, без да се усетя, после се стъписах, направих жест за извинение, но съседите ме гледаха усмихнати Котков обичаха всички
Футболист от типа на Марадона и Меси, с фантастична техника и с убийствен удар, ако имаше възможността да играе на запад-щеше да е сред великите.... Искали са го още при шампионското турнае на Локо в ГФР Молили са за него!........

Нещата ,за които говориш се дължат на парвенющината, на тези които се домогват или са се домогнали до нещо, което не заслужават! Тя няма цвят- син или червен Цска незаконно влезе в А група, Левски с 30 милиона дългове незаконно остана А Локо с един милион беше натирен
Като няма един аршин за всички, някои се чувстват , с основание, за миропомазани!
И изцепките са налице!
цитирай
4. krumbelosvet - Бе Леоне,
19.10.2019 06:10
Кой набор си? Ние с тебе в различни държави ли сме живели? Май, първо, по-малък си тръгнал по мачове. Мене не са ме водили. И второ, май сме гледали с различни очи, или паметта ни СЕГА избира различно. Но аз до ТОЯ МАЧ съм нямал проблеми. Международен мач, италианците са адзури-сини, а агитката вика "червени боклуци"!
цитирай
5. barin - Здравей, krumbelosvet. Имаше т...
19.10.2019 16:03
Здравей, krumbelosvet. Имаше такива моменти, които изживях в първите си години от трудовия стаж. Аз бях на един пълен стадион, когато Германия поведе с два гола, а накрая спечелихме с 3:2. Обикновено ставаше обратното и Германия обръщаше много мачове.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1953521
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031