Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2018 03:41 - Имах нужда да го напиша.
Автор: taurus97 Категория: Хоби   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.01.2018 10:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много деца в 21 век са с разведени родители. Някои губят връзката с единият родител (тъй както аз).  Едни не знаят какво е да усетиш прегръдката на майката, нейната обич.. (съжалявам, за което!)
Други пък (както мене) не знаят какво е да имаш силата и закрилата на бащата (но не съжалявам!).
Моята майка винаги е била и двете, беше любящата, насърчаваща и нежна, но всеки път в нея виждам жена по-силна, по-упорита, готова да скочи на някой льольо, а не на жена (знаете за какво говоря), тя е повече мъж от мъжете!
Имам си и една леля, идолът ми! За нея са слушали всички (хи хи)

Извинете, изключих (какво невежество! ), баба и дядо.
Всички сме слушали и чели приказки и си представяме бабата като сладка, тихичка, винаги готова да те натъпче с лакомствата, които е сътворила.. А дядото с каруцата, с бялата коса, готов да те научи как да гледаш доматите в градината.
Е, това е само в приказките! ( или само аз не живея в приказка [`мамка му`])
Но честно казано, гордея се с моите прародители, да не са като в приказките..
Но, ако не баба, кой ще бъде честен да ми каже " Пак си направила трътка , днес ще пропуснеш торта", кой ще ме научи за в бъдеще да правя неините вкусотии, да омеся пита за Коледа, кой, ако не баба?!
Олее, ами деди! Всъщност е голяма тръпка с дядо като моя, той е бивш военен... А вкъщи е като казарма (.. и слава богу! Благодаря, за този шанс!)
Ако не е той, кой ще ме научи на правила? Кой ще ме насочи в по-добрата посока?
Е, и поне има кой да ме научи да стрелям и да удрям силно (ха ха).

Всичкото това писане е в чест на дядо, тъй като днес е рожденник. И може да съм ви отчаяла или разсмяла, но кой, ако не аз в днешно време?! В този сив и намръщен свят, пълен със скучни и нещастни хора?

Пожелавам на дядо ми да е все толкова "военен" , защото АКО не е той, аз няма да съм сигурна в своите думи и действия, ще съм плаха и несигурна, неподредена и несериозна. Благодаря ти дядо! Благодаря и на нежната част (ох, какво ви бодалкам, никак не са нежни!) от семейството! Благодаря ви, че ме научихте да съм силна, борбена и истинска!



Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: taurus97
Категория: Хоби
Прочетен: 9486
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031